Harry Potter

Harry Potter. Såg den allra sista filmen idag, ja vad ska man säga? Det är ju nästan ett måste att se den, efter alla dessa år...

När jag nu googlade på Harry Potter och denna bild dök upp blev jag.. Förvånad? Tänk att han varit så liten då allt började!



Och nu är det liksom the end. Hehe.

Från en sak till annan känner jag mig lite halvsjuk, har stött på en envis hosta som hållit sig i några veckor nu. Inte nog med det så har jag nu också fått världens "tryck" i huvudet och känns lite som om bihålårna inte skulle vara i skick de heller. Trevligt såhär inför vår resa om några dagar, och dessutom läste jag just att emma, som också ska med har fått feber! Vaddå otur??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0