'Cause we all just wanna be big rockstars

Har varit duktig och fått uträttat en hel del ärenden redan idag! Ridit, städat, varit till läkaren, apoteket, banken, ringt till banken, fått reseförsäkring... Ja? Nu har jag dessutom fått sjukledigt i några dagar, nästan riktigt skönt så har jag mer tid att göra allt i ordning inför resan...

För övrigt vet jag inte alls vad jag ska packa med. Vad behöver man egentligen??? Jag vet inte alls när tåget går ner till helsingfors. Jag vet inte vilken tid flyget lyfter. Jag vet inte var vi ska bo eller hur mycket det kostar. Jag vet inte hur mycket pengar jag behöver med mig. Jag vet inte alls vilken tid vi kommer hem, vet ju knappt att det är på måndag. Ååh så tungt det är att leva i den ovetandes värld!


Har på känn att vi vill gå in där och shoppa en dag. Eller två?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0