Ångest

Alltså nä, världens ångest! Alla ska ju börja studera, flytta bort till vasa eller längre. Jag vill ju också flytta och vara med mina kompisar! Men vad gör jag?? Arbetar ihjäl mig och rider dagarna i ända, och kommer inte ha något liv alls eftersom alla vännerna flyttar iväg?!! Äääääää

SÅ, ja vill utomlands. NU. Och om jag trivs i london då vi åker dit på besök, och ifall jag inte får något hästjobb jag vill ha flyttar jag dit. Japp. Så fina planer har jag inskaffat mig idag!

Men såklart. Jag vill ju ha ett hästjobb, egentligen. Och jag har ju själv valt att arbeta, då man tänker efter. Och jag har ingen orsak att flytta än, ingen alls, egentligen.

Ibland är man bara så förvirrad och vill allt på en gång!


Google-London

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0