Nästan sorligt

Dagarna rullar iväg och imorgon är det sista dagen på lia. SISTA! Nästan sorligt. Hur ska jag klara mig nästa vecka (och alla andra veckor) då jag inte får se vilka nya kläder som kommer in, då jag inte får höra på Maris bablande om en viss kille dagarna i ända, och då jag inte får prata med de trevliga anställda varje dag? Imorgon är blir det även den sista måltiden. Vi ska dock äta något lite mer en torrt bröd och vin...

Har alldeles glömt bort att visa, att under julen hade alla anställda en egen kalender och då såg det ut såhär!

OCH, jag och mari fick också en egen!

Naaw vad gulligt!

(..och totalt onödigt att lägga det på bloggen, speciellt eftersom julen varit för evigheter sedan och eftersom jag vet att ni är såååå intresserade om julkalendrar.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0