lista 2010

I brist på något att skriva om gör jag en tråkig lista!

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – Njaa.. Både bra och dåligt!
Bättre än förra året? – Egentligen inte? Men tyckte i alla fall mer om 2009!
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Provinssi, att fylla 18... Öumm... Tatuering?
Har du flyttat under år 2010? – Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Säkert!
Har du kysst en främling? – Haha jo...

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – Vilt och okontrollerat kunde väl vara de rätta orden?
Har du varit kär? - Det beror på vad kärlek klassas som
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Tror det!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Jo
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nejdå

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Inte vad jag vet av
Har någon i din släkt avlidit? – Nej?
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Tror inte det.
Varit i slagsmål? – På skoj

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - Ja. Egentligen nog men inget farligt, höhö.
I så fall vad? – Det kan jag ju inte säga!
Har du skämt ut dig? – När skämmer jag inte ut mig?
Har du ljugit för en vän? – Hmm.... Säkert något smått.
Har du varit ute en hel natt? – Ja
Har du blivit tagen av polisen? – Visst
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja

 

SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – Handels
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Nejdå, det är ju jag som är elak!
Hatar du någon på din skola? - Hatar och hatar... Ogillar kanske?
Har du gjort något framsteg? – Hoppas det
Haft alla rätt på ett prov? – Näääästan!

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – Är inte säker, faktist..
Har du förlorat en vän? – På sätt och vis
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Njae
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Inte vad jag minns av?
Har du ljugit för en bästavän? – Njä?
Har du haft en relation med en vän? – nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0