You cast a spell on me, spell on me

Har varit överdrivet duktig och steg upp tidigt idag och skulle gå och rida tillsammans med H! Så härligt väder, vit backe och snön som sakta faller ner. Hur underbart som helst att börja dagen så! Men tydligen har några högre makter något emot oss (mig??) så vi hann bara en liten bit för att konstatera att det inte var så vidare, så vi fick gå tillbaka till stallet efter typ 15 minuter. Great.

De senaste dagarna har det kännts påriktigt som att världen faktist har något emot mig!! Allt jag är inblandat i skiter sig eller så blir det värsta problem. Huhu.

Har jag en så dålig karma att inget blir till något? Hur ska detta nyår sluta egentligen?? Kommer ju inte komma hem i liv om oturen håller i sig... Ååååååh.

Får väl be till gudarna och hoppas på det bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0