Its too late to make it right, I probably wouldnt if I could

Var på övertid i jobbet och efteråt handlade jag lite nödvändigheter åt mig. Dvs. Choklad, chips, dipp, popcorn, pizza. Kanske jag klarar kvällen nu?

Dessutom har vi fått vara och äta ris och broiler också. DET var gott!

Såå nu kanske lite film och mat resten av kvällen. Just det ja, desperate housewives kommer väl också! Och top model. Hmm ska nog våldgästa lemu, det går ju alltid att myta (muta??? wtf) henne med mina godsaker?? höhöh.

Nu var det ju igen ett sådant vääääldigt intressant inlägg, I know. Men det blir ju bara så då jag är så intressant, I know.


Han som man aldrig tröttnar på. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0