All I want for Christmas is...

Jobb, jobb, jobb in till det sista! Japp, ännu imorgon, på julafton (!!) ska man orka vara och betjäna kunder i några timmar. Ni skulle sett denna morgon, då dörrarna öppnades kl 9 hur folk strömmade in, hahahaha. Och därefter höll det på heeeela dagen, förstår inte hur det kan vara typ en miljon kunder på en gång och handla mat, tydligen har ingen menat fasta i helg i alla fall, höhö.

Så är jag ivrig på att få öppna julklapparna!
Har önskat mig bla. en iphone, bil, någrahundraeuros ridbyxor, en häst och annat sådant smått så undrar hurudan ferrari pappa har skaffat åt mig??

Ja, men det var bara det jag hade att meddela. Att jag är busy.
Och god jul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0