This time, this time I'm gonna do it my way

Okej, idag har det nu varit en helt ok normal bra dag om man kan säga så?


På morgonen gick vi på en ridtur i terrängen, det är helt sjuuukt! Ni skulle se utsikten, vägarna, och mitt i allt kan du se neråt i ett tiotalsmeter långt stup. Det är väl lite skrämmande ska jag erkänna... Men cool terräng de har här! Och att det dessutom är kallare "uppe i bergen" märks tydligt och klart. COOOOL

Hahaha. Såg inte alls hur bilden blev eftersom solen lyste så starkt, men ja, här ser vi ju resultatet. Snett och bra!


Ridplanen mot andra hållet. På första bilden ser ni att skogen är "ovanför" planen i ändan, här i ändan går det däremot rakt ner..

Nästa vecka lämnar jag helt ensam med 4 hästar som inte ska på tävling. Stora snygga hingsten, Qiwi, Egie och Electra lämnar i mina händer. Öhöhöö är lite osäker på hur det ska gå men tja.. Man kan väl hoppas på det bästa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0