Live your life with arms wide open

Jajaja. Nu orkar jag inte vara mystisk längre. Jag har alltid varit dålig på att hålla hemligheter......



Hit ska jag. Schweiz. Switzerland. Sveits som jag allra första gången stavade till det. Jag vet inte hur länge jag stannar, kan vara en vecka eller två - kan vara ett år eller två. Det ser vi. Men dit åker jag den 29.8 ifall inte något radikalt händer!

Och vad ska jag göra där?


- Rida. Jobba med att rida.

Så ni kan ju mentalt förbereda er om att detta kommer automatiskt att bli en hästblogg efter att jag åkt eftersom jag inte kommer ha något annat liv alls!

Kommentarer
Postat av: angelica

Åh va häftigt! Du ska ha de så bra där! :)

2011-08-16 @ 20:03:55
URL: http://angelicahellman.blogg.se/
Postat av: JJou

jaa tack! Måst ju pro på e åtminstone, så läng som ja har fundera på ti fara nastans :D

2011-08-16 @ 21:39:41
URL: http://jjou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0