I'll be back and then you'll be mine

Har hittat mitt drömhus!! Eller nåja, jag har haft en bild i mitt huvud på mitt drömhus sedan jag var typ 7, och idag när vi gick i ett av husen kom jag mitt i allt till verkligheten - jag går ju i drömhuset! Det var i princip exakt likadant som det jag vill ha. Precis samma ritning. Stoooora fönster med havsutsikt hade jag inte tänkt mig men här? Det var perfekt, nu vill jag också ha stora fönster med havsutsikt! Men hur otroligt är inte det, att någon har byggt et sådant hus jag vill ha? Exakt sådant???

Så stal jag några bilder för er skull också, ehehe.

Utifrån? Inget överdrivet extra. Och ja, jag vill ha endast en våning!

Köket och matbordet. Ni skulle ha sett "vardagsrummet" ååååh!

En av wc:n.

Annalina tog också bilder från huset så när jag väl får dem (!) så ska ni få se. Det var så fint. I love it. I "master bedroom" fanns det en dörr ut på inglasade terassen och en stoooor badkar. Med bubbel, you know? Och havsutsikt. Nu börjar tankarna rulla iväg... Och ja, utebastu ska vi ju inte glömma!

Nu är det bara att hitta en rik jävel som ger mig allt detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0