"Johanna-häst"

Jaja.. Hurudan är en typisk "Johanna-häst"?

För det första ska det vara en han, helst så mörk som möjligt, något tecken i huvudet.. Då jag var liten drömde jag alltid om en svart häst med en stjärna och två vita strumpor. Det skulle inte vara så illa nu heller då jag tänker efter! Fast i denna dag skulle jag väldigt gärna ha en mörkgrå häst också. Så ska han vara en aning "håplå", ha en sorts filurligt glimt i ögat, ha en underbar galopp och vara passligt pigg men ändå lydsam. Att hoppa med honom ska vara något av det roligaste som finns!

Men vänta? Har jag inte en sådan häst redan?!



Hihihih året var 2007 och jag hade just blivit konfirmerad! Min finaste häst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0