Dagens...

Dagens humör: FREDAG! Men nåja. Ganska lugn egentligen.
Dagens mående: helt ok, fast lite trötthet finns att uppmärksammas!
Dagens borde: Inget. Förutom åka iväg och rida mimmi-fröken, NU.
Dagens frisyr: Både ner som vanligt och på hästsvans
Dagens smink: Samma vanliga
Dagens klädsel: ridbyxor & huppari för tillfället
Dagens planer: Inga desto större planer. Om inte annat är jag hemma ikväll för första gången på.... Ja vem vet hur länge?? Beställer pizza och sitter hemma och tynger i mig allt som hittas i skåparna. Eller så hittar jag på något helt enkelt.
Dagens materiella vill ha: Ny ridhjälm..
Dagens fundering: Att jag måste till saigon för att äta nästa vecka. Helst två gånger. Eller tre. Sista chansen hahaha!
Dagens beroende: Vilopaus
Dagens tråkigaste: Inget har varit alltför tråkigt än.
Dagens längtan: Den känslan man kommer att ha på vår avslutning. Kommer döööö!
Dagens superlängtan: Sommar
Dagens tidning: Aftonbladet, räknas det?
Dagens låt: Just nu, Chris Medina - What are words.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0