Svåra val

Skulle ut och springa då mia ringer och bjuder mig på kaffe. Vilken väljer jag?

Alternativ 1: Ut och springa bara, bra med motion och frisk luft, det gör bra att bli svettig!
Alternativ 2: Dricka kaffe, lyssna på musik, tala skit och leka med systemkameran.


Kröhm.. Har på känn att jag alltid väljer det sämre alternativet. Ni kan väl gissa att jag nu sitter hos henne, drack just kaffe, hon leker med systemkameran och jag sitter här, lyssnar på musik. Dåligt samvete? Nej, varför skulle jag ha det? Man får ju faktist energi av kaffe, att lära sig om kameran är ju bara nyttigt och musik.. Ja musik måste man ju lyssna på så man inte dör i tystnad.

Nej ärligt talat ska jag faktist ut och springa. Snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0