nya tag?

Känns som att jag nu fått samlat krafter för bloggandet igen?! Inte bara för alla flera hundra läsares skull (kröhömh), utan för mitt eget också. Hur roligt är det inte att efteråt läsa ett år gamla saker, onödiga saker, saker som ändå gjorde ens vardag? Roligt.

Måste ju dessutom bara få skryta på hur fysikprovet gick igår. Jag som är så talangfull och intresserad är säker på att jag fick full pott i poängen! Ifall man har alla uppgifter fel så att säga.


Vad menas det ens med en dum triangel och ett L??
Eller med den andra krumeluren??
Allt detta är helt enkelt för mycket för min lilla hjärna.
.

Kommentarer
Postat av: Mia

nåmen nice Johanna! ;D altså e du har byrja blogg pånyjtt! :)

2010-09-15 @ 15:37:57
URL: http://mynameismea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0