Lag FM

var har jag varit under senaste två dagarna?? Bortrövad kunde jag säga, bara för att vara lite tuff. Men nej, hopptävlingar måste jag säg, bara för att vara ärlig.

På fredagen körde vi 7 timmar neråt i landet, lördagen tävlade jag och tre andra från österbotten om lag FM. Resultatet blev ju ganska bra då vi tog åt oss brons! Fast å andra sidan känns det ju inte lika bra då vi skulle haft tillgång till silver också, hehe.

Nåja, nu vet ni var jag varit och att jag fick en medalj med mig hem, så det blev väl inte en helt onödig resa?

Ska lägga in en bild av vårt lag senare, bara jag kommer ihåg!


Jag och ressu i kalajoki i somras!

Kommentarer
Postat av: malin :)

grattis ti brons ! :)

2010-09-26 @ 16:07:41
Postat av: Lina

var med och tävla om att bli veckans blogg!



http://liinaengstrom.blogg.se/?tmp=26185617



puss o kram

2010-09-26 @ 19:16:08
URL: http://liinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0