7 saker

Nu är det dags att engangera mig angående de 7 sakerna! Btw, heter det engangera???

Nåja;

1. Jag pratade endast finska tills jag var i skolåldern och tvingades börja prata svenska.
2. Jag har fallit av hästryggen en enda gång på senaste 4 år.
3. Jag gillar inte då folk berättar i små detaljer.
4. Jag har någon slag av beslutsångest. Göra eller inte göra? Köpa eller inte köpa? Svart eller vit?
5. Jag har en tendes att läsa horoskop för ofta. Måste sluta med det!
6. Jag har väldigt dålig självdiciplin.
7. Jag har fått 88 poäng i ett IQ test.

(lite plus i kanten för mig eftersom jag använde svåra ord om engangera och diciplin. Stavningen vet jag inte om men låter ju klokt i alla fall!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0