tröja

Jaja, nu mitt i allt blir dethär en modeblogg. Kommer visa varje dag alla mina klädesplagg allt från underkläder och strumpor till vinterjackor och halsdukar och halare. Därefter kan jag börja visa alla mina nagellack, örhängen, ringar, schampon, smink, skor... Vad annat?

Äh nejdå, låter nog för tungt nu redan. Nöjer mig med att visa endast denna tröja som kom med mig hem igår. Bara för att jag gillar den och för att den är lite annorlunda. Kan tänka mig att Annalina blir chockad över att se att jag har köpt en sådan tröja?


Vi kan väl säga att bilden ljuger lite och att den ser bättre ut i verkligheten?
ok?

Kommentarer
Postat av: malin :)

tu sku no kuna vis nagang va du har åpå de :D er alltjemt intressant för vi flickorna :D

2010-10-15 @ 14:53:32
Postat av: JJou

haha, fåår nu sii om e naangang sku rååk ti koma na toko inlegga å :D

2010-10-16 @ 09:53:08
URL: http://jjou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0