Halkbanan!

Nåja, halkbanan har jag varit på och kan inte annat än hålla med andra - det var faktist roligt! Jag tar ju mitt körkort med mamma så det var andra "privata" bilskolelever på samma gång som oss. Tror vi var galnaste av alla, haha! En flicka körde i 25km/h i kurvan och slirade runt. Detta skedde bara inte en gång utan även nästa gång hon körde in i samma kurva! Jag tyckte hon var skit men det kanske jag borde hålla för mig själv? Tillbaka till skrytandet, vi gasade på så hårt man fick i övningarna och drog upp handbromsen mitt i och slirade så helveti (!) som vi brukar säga. Och bra gick det. Och roligt var det. Ni kan förbereda er på en sliirare i vinter.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0