Aktivt

Ojdå, vad aktiv jag har varit idag! Arbete vid h&m så gick hemifrån klockan 7, hemma 15:30. Efter 15 minuter var jag vid annas stall och rida ressu, hemma ca. 17:00. Därefter till vårt eget stall och göra alla sysslor eftersom ingen annan var hemma så kom in klockan 19. Efter det satt jag mig ner vid datorn en stund och passade på att använda toaletten och att äta något som jag inte hunnit på hela dagen. Ca. 20:15 kom annalina och lena för att hämta mig. Och ja, jag tycker det är nödvändigt att ni vet precis vilken tid jag gjorde och vad!

Nu borde jag gå och sova eftersom *surprise sursprise" ska jag till h&m imorgon också. På en lördag. Men nåja, det är väl sådant man får ta eftersom man skulle ha roligt vid halkabanan..?


Kommentarer
Postat av: Phillipnikita

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-04-15 @ 09:04:35
URL: http://phillipnikita.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0