utmanad, 4 saker!

Kia har utmanat mig så ska fylla i denna nudå! (som plus på allt har hon smittat ner min blogg med lila färg som jag som amatör inte får bort, hahahah)

4 TV-program jag ser: (jag ser ju aldrig på tv??)

1. Desperate housewives<3


2. Salatut elämät?


3. Queen bees? (heter den så och visas den ennu???)


4. Hmm.. Dr Phil är ju bra!




4 saker jag gjort idag:



1. Vaknat först i tid och sen "surprise surprise" försovit mig.


2. Hört på Madonnas och Justin Timberlakes sång 4 minutes under åtminstone 30 minutes eftersom spelaren i arbetet hakade upp sig.


3. Varit i prisma med annalina och se på telefonböcker(?) så man kan ta med sig till baren och skriva upp alla mäns namn och nummer.


4. Märkt att vårt lilla föl ser ut som en kanin då hon stegrar sig, hahahaha!




4 saker jag längtar efter:


1. Att skolan ska ta slut


2. Sommaren


3. Att få gå och sova


4. Lokalhippona. Inte kanske nästa med maskerad, men överlag är lokalhippona alltid en succé! Eller för det mesta i alla fall..




4 saker på önskelistan:


1. Att jag inte ska bli kär före sommaren.


2. Att jag skulle vinna på lotto. (fast jag inte brukar lotta?)


3. Att det kunde vara varmt året runt även i finland.


4. Aaaatt.... Att min plan och min dröm ska gå i uppfyllelse!



HHAHA. Härregud vad cp:t inlägg det blev. Andra rubriken kan inte vara på mitten heller? Men jag som icke-datanörd låter det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0