försovningshistoria

Nu får ni igen höra en av mina otroliga försovnings-historier! Så, vaknade och hade 10 minuter på mig att göra mig i ordning och köra iväg till arbetet. Tänk att jag hann!!
Men ja, tillbaka till sovandet och vaknandet. Alltså, pappa väcker mig och jag får panik, märker att jag har telefonen i handen och alla mina 5 kalendermärkningar har samlats på skärmen. Alltså? - Mina 5 extra "väckarklockslarm" har ringt och jag har haft telefonen i handen utan att veta om det?

Borde jag kolla upp min hörsel eller vad är det riktigt frågan om?

Kommentarer
Postat av: neela

hede e fittien känslo, ja lider åv sama ja :D

2010-11-16 @ 18:19:24
Postat av: JJou

haha :D

2010-11-16 @ 19:45:43
URL: http://jjou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0