Daglista 6

Day 06 – Your day

Min dag? Ja, egentligen har den varit helt bra. Eftersom ni knappast orkar höra om mina försovningshistorier igen ska jag bara meddela att jag nu kom på en lösning, som fungerar för tillfället i alla fall! I arbetet var jag hungrig och trött, ridit har jag såklart också. Äh vad babblar jag för ondödigt här nu, kan väl bara säga att dagen har kommit med några små positiva överraskningar! Hihi

OCH eftersom jag igen är kapabel (??? härregud sådant ord) att använda kameran har jag utnyttjat det med att ta bilder på min kära suicide cat <3


Denna syn 24/7...

Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

JA :( Du kommer väl vara med och tävla i min julkalender som startar imorgon? :)

2010-12-01 @ 00:01:25
URL: http://www.modemartin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0