Daglista 2

Ajdå, här kommer dag två!

Day 02 – Your first love

Haha. Ska försöka berätta kort om min första kärlek...
Alla som kände eller visste mig i lågstadiet kunde ju omöjligtvis ha missat min förälskelse?? Jag kommer ihåg första gången jag såg honom, och det var kärlek i första ögonkastet ska jag säga er! (Vad kärlek som 6-åring då betydde är ju en helt annan sak..) Men ja, vi hade väl "något" på gång i princip hela lågstadietiden, 5-6 år?? Folk retades med mig om honom, vi skickade meddelanden på legendariska banana island (!!!) och textmeddelanden såklart, klasskamrater var vi ju också så vi såg varandra i stort sett varje dag. Stackars jag var bara så blyg att jag rodnade så fort man nämnde hans namn och visste inte vart jag skulle ta vägen då jag skulle prata med honom.... Det var tider det, hahaha!


KAN NI GISSA VEM DET VAR??? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0