Cherry on top awards

Jag blivit nominerad till Cherry on top awards av både Angelica och Mia så jag borde väl skriva ner något?
Det går ut på att berätta 3 olika saker som ligger mig nära hjärtat och sedan välja ut 5 stycken andra bloggare som också berättar deras käraste saker.

Ja, var ska jag börja?
1. Hästar


Ja, det är väl ganska självklart att hästar står mig nära hjärtat eftersom de varit en stor del av mitt liv sedan jag var 6 år gammal. Det är helt enkelt inte en hobby, det är en livsstil. (som man brukar säga?) och ja, behöver jag säga något mera?

2. Bästis



Vad är bättre än en bästa vän, som man varit vän med i flera hundra år (nästan?), som man kan dela alla sina tankar och erfarenheter med, som man kan ha roligt, ödigt, galet, omoget, skojigt, tråkigt, hungrigt och så mycket annat med? Ja, egentligen borde väl alla ha en sådan. Om hon vore en man skulle jag vara hennes!

3. Trygghet



Egentligen vet jag inte om man riktigt kan svara såhär, men jag gör det i varje fall? Att veta att allt är i sin ordning, att det inte händer oväntade saker och att veta att vissa personer och saker är de samma och inte försvinner eller "växer ifrån" är kanske nästan för nära hjärtat. Jag vill inte växa upp och bli mogen och ansvarsfull, jag vill inte att jag växer ifrån mina vänner och jag vill inte att saker som finns nu kanske inte kommer finnas om ett år. Jag hatar förändringar?


Den sista spårade kanske lite ut ur ämnet, eller? Men nåja, hursomhelst! Det var mina svar och nu nominerar jag dessa och hoppas att de inte redan är nominerade av någon annan!






Kommentarer
Postat av: Kia

uuu sidu , tack ;) mia hann noo gö he men ja ska laga att tu å gjo he :)

2010-11-10 @ 11:32:05
URL: http://kiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0