Cherry on top awards 2 edition

Jag har blivit nominerad till Cherry on top awards (som ni kanske tidigare sett?)
Det går ut på att berätta 3 olika saker som ligger mig nära hjärtat och sedan välja ut 5 stycken andra bloggare som också berättar deras käraste saker. Eftersom jag fick lite protest över vissa val jag gjorde har jag bestämt mig för att skriva pånytt. Hoppas det glädjer dig din lilla pul-jävel.

1. Jorma


Han är den som glädjer mig under de mörka kvällarna, som får mig att sova gott om nätterna. Han är min, bara min, Jomppe!

2. Pulu



Ingen har väl gott miste om min fetish för pulur? HAHAHA vilket ord. Men nåja, för pulun. Pulur. Hursomhelst. Pulu rulezz! På facebook finns en quiz som lyder typ "vilken pulusort är du?". Jag blev ledarpulun, of course!

3. Slitz



Just det ja, min favorit-tidning? Eller, var det en viss persons bästa stunder i bussen med denna tidning??? Nej, har nog lite svårt att bestämma mig om tidningen är närmare mitt hjärta än vad ett fult, gammalt russin är.

Inte gick det väl så att nr. 3 igen spårade ur lite från ämnet?? Tydligen har min hjärna kapacitet till endast två vettiga svar. Den tredje får pul-jäveln skyllas för!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0