så, så glad!

Kan ni gissa hur trött jag är?? Njaaa... Kanske ni kan? Hoppträningar idag då, kan inte säga annat än att jag är så, så, , glad och stolt över att allu har börjat hoppa så bra och fått självförtroendet på högre hinder. Ojojoj vad roligt det är!!

Nu borde jag faktist packa väskan för ikväll då jag ska tillbaka till internatet igen en gång. Före det skall jag hinna duscha, gå till stallet ennu ett varv, och så få annalina, emma och lena hit för att dricka kaffe och äta kaka, hehe.

Vet ni annars? Vi har bara 2 ordentliga skolveckor kvar före sommarlov!!! En vecka är det kristihimmelsfärd så det blir ledigt, och allra sista skolveckan har vi avslutning redan på torsdagen så det blir inte heller ordentligt. Härligt härligt härligt!! Fast undrar..... Hinner det bli 20 grader varmt och sol tills det?


gullilallu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0