hoppträningar

har varit på hoppträning igår, idag har jag bara sett på, och imorgon ska jag själv hoppa igen! Om gårdagen kan jag bara säga att båda hästarna var bra. Han sa själv också att han troligtvis inte sett allu vara sådär bra aldrig förut! Hhihihih. Ressu hade ett nytt bett som fungerade bra, så även han var super! Att bara se på träningarna idag var också roligt, och det gick så bra för allihopa! hihiihihih. Var och red ressu här hemma en runda och nu ska jag gå med allu också.

Nu blir det bara text, text och text, om häst, häst och häst. Så kan väl tillägga att... Eh, det är inte så kallt ute längre? Kanske våren så småningom börjar komma?? Öööh.. Ja. Jag är hungrig.




bilden har förstås inget med inlägget att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0