sex sanningar

LINA har utmanat mig!

Såhär går det till:

-Bloggare som blir utmanade skall skriva sex sanningar om sig själva i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.
-Välj sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skall man skriva en kommentar åt dem för att låta dem veta att de är utmanade och skall läsa ens egen blogg för mer information.

Sex sanningar ni inte visste om mig:

1. Jag kan göra konstigt ljud som låter lite som en häst. (man blir som man umgås?) Jag gör det också omedvetet i sömnen säger andra.
2. Varje kväll då jag ska börja sova kommer jag ihåg förra nattens dröm oavsett om jag kommit ihåg den på morgonen eller inte.
3. Jag kan inte lyfta upp gaffeln till munnen, dricka på samma gång etc. med någon som sitter i samma bord.
4. Jag vill inte sopa stallsgången på samma gång med någon, endera sopar man ju i på samma gång eller så turvist, så det är i takt i vilket fall som helst = går inte.
5. Jag kan inte komma ihåg när jag sist skulle ha varit oriden i mer än 5 dagar. Augusti 2006?
6. Jag orkar inte tänka så ofta, därför kan jag ibland fråga svar på de lättaste frågorna...



Jag utmanar:
Är så lat så jag inte orkar utmana någon. Men ifall ni kopierar den från min blogg kan ni ju ändå säga att det var jag som utmanade er ;)

NU iväg till arbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0