klockan 2

Blogg.se har tydligen haft några förändringar på gång idag så har inte fått skrivit något tidigare?!?

I alla fall kan jag säga att jag inte vet när jag sist skulle sovit så länge som jag gjort idag. Steg nämligen upp runt 2..... hehe

Hittade förresten gamla bilder från en resa till cypern.... Hehehehe, märks på vilket århundrade vi levde då. Jag och mina kusiner lekte spice girls i varannan bild. Ja, om inte nästan varenda? Så vågade jag inte simma eftersom lina hittat en död kräfta i vattnet. Så lassade vi sand på moffas rygg, och lade tobaksfimpar och stå i den sand vi lassat på. Hehehe. Synd att inte vår skanner fungerar, de skulle vara härliga bilder att få på datorn!!


ja ush. Vem skulle vilja simma bland sådana?

Nog var jag ett smart barn förr i tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0