Daglista 13

Är helt överdrivet iver inför kvällen! Det blir nämligen utgång.... Igen? Nejdå, bara med jämna mellanrum!

Före jag blir helt ifrån mig och framförallt kommer ihåg ska jag göra detta...;

Day 13 – This week

Så, denna vecka? Ja, vad ska man säga. Var ledig på måndagen, därefter 3½ dagar arbete. Har haft det roligt med framförallt Mari, men också idag med en annan arbetare som vi hade en liten tävling med. Hahahah. Den som vann fick ta två godisar från köket, förloraren fick ta 1. Gissa vem som vann?

Annars så red jag dressyrlektion igår för första gången på väääääldigt länge. Behövdes verkligen och kan inte tro att jag säger dethär men dressyr var riktigt roligt! Och läraren måste ju vara bästa i nejden? :) Ska definitivt börja rida på dressyrlektion oftare, höhö..



Förresten, såhär såg vår chaufför ut förra veckan.
Ganska smart idé faktist för att undvika skrålande ljud och galet skratt?
Märk väl att den har en egen radio också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0