oturen 1,2,3

denna vecka har jag gått under en stege tre gånger. Oturen tycks ha framkommit på följande sätt;

1. Steg i hundskit. Nice! Har aldrig förr märkt att hundskit luktar så illa.
2. Var på stall wc:n som fungerar lite då och då. Prov-spolade först en gång - gick fint. När jag väl fått uträttat mina ärenden och skulle spola kan ni ju gissa att den inte fungerade. Trevligt!
3. Hällde sylt överallt på golvet. Eller, nåja, nästan överallt. Rättare sagt bara på ett ställe. Men i alla fall. Good!


en random bild från vår första bilresa
med annalina som chaufför på ett
veckoslut!

Nu ska jag iväg till LIA:n, andra till sista fredagen! YEI! Kan inte säga annat än att jag saknar skolan. Vår kära facebook skola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0