för det första...

vet ni vad? NU har jag mycket att komma med! Eller, mycket och mycket, något kanske det heter?

För det första; jag har varit ut och gå med zorro över två timmars länk. Hör och häpna!! Tog lena på en dejt på samma gång, drack kakao i solnedgången. Romantiskt??
för det andra; jag har gått för första gången i år strumpfota på asvalt. AsFalt???
För det tredje: Jag har stått på gatan och tvingat (jaja inte så våldsamt) folk att ta blanketter med sig så jag ska slippa av med dem. Inte precis min grej.

Nu är jag äntligen hemma efter promenaden och tror att sömn kommer smaka gott ikväll. Men det gör det väl alltid?


Snow patrol - set the fire to the third bar

"I'm miles from where you are,
I lay down on the cold ground
And I, I pray that something picks me up
and sets me down in your warm arms"

och ja! För det fjärde; jag låg på "the cold ground" å lyssnade till denna låt på samma gång. WOOW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0