morgonmål & plättar

Nu har jag och Lina vaknat av Petras "underbara" väckning, haha. Låg och funderade en stund och lekte med Zorro som sjöng för oss. Nu ska vi till mommos och äta morgonmål och senare ännu plättar, det innan vi åker iväg mot åbo där vi ska sova inatt. Hoppas att jag slipper på datorn där och uppdatera mig, haha ;)

Lite harmt är det förstås att det är halloween-firande ikväll, och vad kommer jag och göra? Troligen inget alls, sitta inne och se på tv tills klockan blir 11 och jag går och lägger mig. Efteråt får jag höra hur roligt alla hade och så får jag självmorsdtankar. Allt ska man offra för hästarnas skull! Men kan ju trösta mig med att det är ju i alla fall FM.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0