malena är tillbaka!

Vaknade kl 05:21 inatt av att jag drömde att jag fick ett samtal - när jag då vaknade och skulle svara var det ju ingen som ringde, hihi.

Var i skolan på de två första lektionerna, nu har vi finska men eftersom jag inte behöver vara närvarande kom jag till internatet när jag nu ändå hade gott om tid tills nästa lektion. Förresten så har malena kommit tillbaka!!! Haha, hon diskade och städade undan allt så nu är det rent och fint igen (tills vi ska dricka kaffe). Om jag inte skulle vara jag kunde jag gifta mig med henne bara för att hon är så bra på att hålla ordning, slösar inte onödiga pengar, skiter wünderbaum (sant!!!) och rapar fjärilar.  Nåja, inte gick det väl till överdrift igen??? heheheh

Nu ska jag försöka nå fram till någon annan hemsida, nätet här är för jävligt trögt. Tar en halv evighet för att ta sig från en sida till en annan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0