fetare och kortare

Tänkte hela dagen på bloggen igår! Okej nu ljög jag lite, hade visst mycket annat på hjärnan igår också.... höhöh

Var ut på en länk med malena, orkade ju springa en helt ok bit faktist. Men varför är det lättare att springa med sällskap? Förra gången jag sprang var det mycket tyngre, fast då var jag utan både sällskap och musik, igår gick det hur lätt som helst! Ska se om vi skulle få aktiverat oss i vinter och ta en tur då och då, skulle verkligen inte skada.

På kvällen blev det en del skrattande när vi igen hade besök av.. ööh.. Galna personer? De härjade på med sopkvastarna och allt annat.. För mycket kaffe?

Såg nyss en rubrik på aftonbladet, att framtidens kvinnor blir fetare och kortare. Äsh då, jag som vill vara kortare än jag är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0