mommo med dator

Var nyss på en trevlig... ööh... Ridtur? Med min häst. Red utan sadel, träns, hjälm eller annan utrustning. Mamma blev visst mindre glad men vad då? Nog måste man ju ibland ha lite skojjigt och att leka med livet är väl den bästa leken haha! Ja, min häst är bäst om jag inte sagt det förut.

Mommo var urgullig då vi var på moffas födelsedagskaffe. Jag pratade om att vilja gå till södern och de två började genst planera och fundera över billiga resor, heh! Dessutom har de funderat på att skaffa en dator (!!!), får se hur länge det tar innan de lär sig använda den. Hihiih de är så gulliga. Mommo med dator är nog en syn för sig!!

Nu ska jag till stan (igen), ska se om mamma skulle köpa en parfym åt mig... höhö


hmm... Cypern eller turkiet??? Eller någon helt annan!!! aaaaah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0