meddelande

Det är verkligen något skumt med tisdagar, igen är jag hur trött som helst!

Mina klassakamrater har försökt gissa vem jag fick ett meddelande av. De hade förslag allt från fiskaren till arbetaren, från gulliga ***** och elaka *****. Det de inte vet är att det verkligen inte var någon intressant person. Tänk om det inte var en person överlag? Nejmen klart det var någon. Annars hade det väl varit lite för icke-trovärdigt? Men aldrig i livet att jag säger! Tänk om malena skulle veta att mina klasskamrater såg vad hon skrev??

Oj glömde bort att J-gänget läser min blogg. Plus big D ;)

Så hade vi på psykologi om olika beroende, att man är telefonberoende. Det måste jag vara. Fick världens panik då diana och janika på något sätt hade tagit min telefon och jag kom inte ihåg det, så iik iik iik!! Kan inte ens tänka mig hur jag såg ut då jag trodde jag tappat bort mobilen, hehehe!


mobilberoende?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0