lika personligheter

Kom att tänka på att jag och min häst har väldigt lika personligheter. Det är svårt att beskriva på vilket sätt, men jag vet att vi är likadana. En aning spralliga och sprättiga, ganska lata egentligen. Har detdär lilla glimtet i ögat som väntar på att göra något hyss (eller fittas med någon), men är ändå ganska snäll på utsidan. Hehe.

Så märkte jag att han beter sig likadant som jag gällande en sak. När han står i hagen brevid en annan häst är han till först glad med öronen framåt, nafsar vänligt med mulen och "låtsas" vara en snäll vän. När den andra hästen har tagit Allu som vän visar han blixtsnabbt sin andra sida genom att hastigt slänga öronen mot nacken, vifta med svansen och biter efter sin nya kompis.
Det som är lika med mig är att jag först kan vara hur snäll och rolig som helst, men sedan, mittiallt då jag får en sådan känsla blir jag kall och elak utan någon större orsak... Ja, svårt att förklara!




My heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0