Jorma

Nu har jag fått några uppgifter gjorda i alla fall... Är ju inte ändå bara 6 timmar sedan jag egentligen började...... Fast där emellan har jag ju hunnit med mycket annat också, hehe.

Nu ska jag fort berätta lite om Jorma. Han är min livs man. Han har en egen gångstil (otroligt amazing!!), en fin mössa och fina former. Dessutom har han ett mjukt och skönt täcke. (Fast av någon orsak får man binda fast honom i sängen så att han inte ska rymma) När han rymmer är ingen i säkerhet!! Speciellt inte den andra personen som är vän med Jorma. ehehe. Nåja. Men ja, Jorma<3


Här är han.
Min och allas (min) jorma <3

Kommentarer
Postat av: mörkö

Vem vari som hitta Mr. Jorma tå? :D

2009-11-19 @ 22:18:09
Postat av: JJou

int tu iaf :)

2009-11-19 @ 22:39:28
URL: http://jjou.blogg.se/
Postat av: mörkö

int ? :)

2009-11-23 @ 22:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0