tunga dagar

Vasa idag då. Tog en gratis buss in till staden från botnia hallen där taitaja tävlingen hölls. Så gick vi runt där i några timmar, tills vi skulle tillbaka. Att sitta i buss var faktiskt roligt. Bara att sitta och stirra ut, fast man egentligen inte såg något.. Överlag har det varit en tung dag. Jag har ingen orka för sånahär tunga dagar, det tar ju på krafterna!

Malena tog fram dammsugaren idag, så dammsugade hon överallt här hos oss, fast mitt eget rum dammsugade jag försås själv. ;) Så tvättade hon wc:n riktigt ordentligt, diskade och gjorde köket i ordning OCH dessutom kom hon och torkade mitt skrivbord, hyllor och skåp! Ohhoh! Tur att jag bor med henne, vem vet annars hur det skulle se ut här i vårt hushåll........... Eller i mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0