High School musical 3

Nu har jag sett High School musical 3 filmen. Trodde inte den skulle vara så bra, men visst hade jag lite fel. Det var ju roligaste att se danssteg de hade, jag vill ju också kunna dansa!

Sådär annars så är min mage endlös. Den måste vara det! Ingen skillnad hur mycket jag äter, ändå är jag hungrig snart igen. Jävla hunger. Jag äter ju regelbundet morgonmål, lunch och middag + kvällsmat. Mellanmål har jag inte, men detdär borde väl räcka?? Fast man brukar ju säga att man blir som man umgås.. Och jag umgås inte med precis ohungriga människor.


Hästar äter mycket. Jag umgås mycket med hästar.
Är det en orsak varför jag äter som en häst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0