why?

Var ute och gå själv. Gick en ganska lång runda faktiskt. På slutstreckan kom två mörkare män/pojkar emot, och hälsade, så utan att tänka mig för hälsade jag tillbaka bara med ett enkelt "hi". Det som jag inte tänkte mig var att den ena av dem sedan vände sig om och började prata. På engelska förstås, så jag fick fråga några gånger pånytt emellanåt eftersom han pratade så otydligt och snabbt.. Han var från afrika sade han, och så ville han ha min e-mail adress. Jag sade nej till det, så undrade han förstås "why??" Hmm, vad skulle jag svara på det? "inte vill ja ha mejl av sånadär påträngade gubbar fö fan!" Men det sade jag förstås inte. Sedan efter ville han ha mitt telefonnummer i stället. "nejnejnej int ijiriveeden!!"  Men förstås sade jag inte det heller. Det värsta var att han sade "why" på varenda sak jag sade. Vad då "why"?? Det kan man väl inte säga i varenda mening?! I alla fall så slapp jag undan till sist med den ursäkten att han tar min tid. Hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0