Stig Helmer

Jag och malena satt uppe lite väl länge igår. Eller inte väl länge kanske, men länge i alla fall. Så inte precis pigg är jag idag nej. Förmiddagen gick ganska långsamt, nu är det första lektionen efter maten. Bara 2 timmar kvar, så slutar jag. Bra det!

Nu då ja minns ska jag berätta om Stig Helmer. Vet ni vem det är? Det visste i alla fall inte jag förrän malena en dag sade detta roliga namn. Ofta brukar jag blanda honom till Stål Henrik, men det är ju en helt annan sak. Stig helmer ja, det är han som är och rufsar om i ditt hår då det blåser, och håret står upp mot alla håll. Alltså håret stiger. Helmer har jag faktiskt ingen aning om varifrån det kommer.

Nu ska vi öppna excel och börja göra något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0