Snööpyrå

Jag har varit och ridit i en äkta Finlänsk snööpyrå nu. Det var kallt och snöade så mycket att man knappt så något, men roligt var det! Njöt riktigt i fulla drag, troligtvis både häst och ryttare ;)

Har lyssnat på The perishers - My heart en bra stund nu, så nu blir jag nästan irriterad av den låten... Texten stämmer i alla fall väldigt bra med det verkliga livet. Och jag menar nu inte mig själv, utan helt sådär allmänt.

It’s my heart you’re stealing
It’s my heart you take
It’s my heart you’re dealing with
And it’s my heart you’ll break


Nu har jag dessutom varit duktig och tagit några bilder på min ridtur!


Det snöade visst lite, min häst var inte speciellt mörk längre!


Det ser inte kanske så mysigt ut på bilden, men det var det!


"Vissikveijji" ;)

Kommentarer
Postat av: David

Joo, det ser riktigt mysigt ut på den andra och tredje bilden ;) Vi red också i typ "snöpyro" en dag å he var int na roligt me minus 10 grader :O ;)

2009-01-04 @ 18:17:35
URL: http://davideklund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0