ryggmuskler

Jag har sjuka ryggmuskler, ännu bara. Det är nästan som att de blivit bara sjukare? Hur ska man stretcha ryggmusklerna då? Men njaa... Inte vet jag om jag har någon lust att vrida mig hursomhelst bara föratt stretcha några muskler. Jag klarar mig väl.

Sov riktigt bra inatt, pappa kom tyvärr och väkte mig. Men riktigt bra det också, annars skulle jag inte hunnit göra det jag hann nu. Så nu återstår bara att gå och rida med A. Egentligen borde jag gå före det blir riktigt mörkt, eftersom jag tänke rida mot Lahnakoski idag. Där finns det inga gatulampor, bara mycket skog... Men mörkret borde inte komma riktigt ännu. Vet inte ännu vad jag ska göra ikväll? Troligtvis något, i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0