räven raskar över risen

Det första jag lade märke till när jag vaknade var min förjävlit sjuka hals. Varenda gång jag svalde tog det så sjukt att jag kunde slå sönder något. Heh. Kanske en liten förkylning på gång? Malena frågade igår också om jag är snuvig, att jag snörvlar hela tiden. Själv märkte jag ingenting av det...

När jag väl slapp upp ur sängen var jag hur pigg som helst! Sjöng "rääven raskar över riiiiisen" och "nuu ede juul ijeen å nuu ede juul ijeeen" för malena. När hon inte tålde mitt sjungande längre "måste" vi lyssna på riktig musik, så tack vare det har jag nu i huvudet sången twisted transistor. Inget fel på att ha den i huvudet i och för sig, eftersom jag inte hört den på länge.

Och - sist men aboslut inte minst; Veckans fråga: Vad ska man göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0