Nyår 2oo9

Ett nytt år nudå. Gårkvällen börjades hos annalina, malena var där också. Sedan sökte vi oss mot lokalen, där det redan var ganska så mycket folk. Där spenderade vi då hela kvällen och halva natten. Riktigt roligt var det, faktiskt. Väldigt roligt måste jag väl säga. Så slapp vi med snälla personers skjuts till annalinas, 7 stycken i en traktor, haha :D Så märkte jag på vägen in att jag tappat bort min vante, men den hade jag fällt påvägen in så den hittades med detsamma. Väl uppe märkte jag att jag tappat bort mitt armband också! Men som tur hittades den också, i jack-ärmen. Sedan äntligen slapp vi och sova. Vaknade nog ändå då klockan var några minuter över 7 på morgonen, och fick inte sömn på nestan en timme... Och så drömde jag en massa roligheter! :D

Nu har jag sjuka ryggmuskler, orsaken vet jag faktiskt inte. Annars så har jag ridit båda hästarna och var färdig med det redan halv 4 tiden, duktiga jag. Nu ska jag bara sitta och vila mig på datorn, får se om vi skulle göra något ikväll...?!

Och ja, jag har ju inte ens sagt; Gott nytt år!

föresten så hittade jag på en väldigt dålig dikt mittiallt då jag var och red.

Baa så ni veijt så er ja best, åså pa ja riid på tvåå mörk hest.
Ere na nyytt ni sku vila test, så ere ti faa på en göylåan fest.
Ööli smakar noo liiti besk, men ni kan ju taa mee liti lesk.

Kommentarer
Postat av: David

Ha ha, nätta dikt ;)Gott nytt år i efterskott ! :)

2009-01-03 @ 10:09:58
URL: http://davideklund.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0