narrkåta

Igår kväll var vi till terjärv och se på revyn, narrkåta. Riktigt bra var den nog. Efter det skulle vi till Dennis eftersom han fyller år idag. Där var nog en del folk, roligt folk kan man säga.

Idag har jag varit duktig, hade veckarklockan och ringa på 9, men förstås somnade jag om och vaknade då klockan var 10.. Steg upp och gick och rida ressu, eftersom vi får rida i manegen allt tills klockan 11. Han var lite krånglig men det gick nog helt bra sedan, hade lite bomövningar. Efteråt for vi en runda i terrängen. Nu är klockan lite tycker jag, men det känns ju så då man stiger tidigt upp. Nu är det bara att äta och rida Allu, så har jag gjort allt jag borde för idag.

Fast rummet.. Det är övertäckt av kläder! Hade svårt att  välja vad jag skulle ha på mig igår så allt blev utspritt runt i mitt rum... Oops.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0