kaffekaffe

Hur ska jag börja..? Toni sitter och försöker kyttä vad jag skriver, men jag låter honom inte, eftersom han måste läsa själv senare. Andra pojkarna for på sin vardagliga motionsträning, Malena har kundbetjäning så hon kommer inte "hem" förrän kl 7.

Eftersom vi slutade så tidigt idag gick  jag, matti och davvo på kaffe till tonis rum. Jag och toni var till stan också en runda efter det, päivien viemää har också stått på dagens schema. Strax efter det fick jag besök av Jim och Benjamin, de ville också ha kaffe, så vi gick upp till "oss" och kokade. Och nu är alltså toni här. Utan att göra. Eller hur man nu tolkar det, han sitter här och pratar med sig själv sålänge jag skriver. Hehe.

Ikväll kanske jag och malena går och simma. Om hon orkar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0